Заштитник пацијентових права

Поставите питање, затражите мишљење, савет или информацију о својим правима путем е-маила: info@domzdravljasid.org.rs

zastitnik prava pacijenata
 
Поставите питање, затражите мишљење, савет или информацију о својим правима путем е-маила: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.


Пацијенти који сматрају да је повређено или угрожено њихово законом гарантовано право, могу се обратити писменим путем Заштитнику пацијентових права.

Заштитник је надлежан за давање правних савета, решавање евентуалних неспоразума и оцену основаности поднетог приговора у року од 5 дана.

Напомене:

- анонимни приговори се не евидентирају
- приговор подноси пацијент или члан његове уже породице
- одговор се доставља подносиоцу приговора у року од 5 дана
- предмет приговора, тј. разлог за његово подношење мора бити прецизиран у погледу врсте, времена, места и лица на које се приговор односи
- заштитник пацијентових права одговор даје као правни савет, мишљење или обавештење о суштини и обиму конкретног пацијентовог права
- ако је заштитник својим посредовањем исправио констатовану грешку или пропуст, тиме спречио штетне последице или угрожавање права пацијента- то се констатује у одговору на приговор
- пацијент незадовољан одговором на приговор, може се обратити писменим путем Здравственој инспекцији, односно Министарству здравља Републике Србије, Немањина 22-26, 11000 Београд